Tècnic/a de gestió comptable i adminis
Empresa
Vilacarburants
Provincia
Barcelona
Ciudad
Barcelona
Tipo de Contrato
Cualquiera
Descripción
-Gestió comptable bàsica : assentaments/ liquidacions/ balanços/. . .
-Intendència propia de l’activitat diària de la gestió administrativa/o GLOBAL I COMPTABLE.
-Gestió de facturació amb les aplicacions pròpies del sector/
-Suport a l’activitat.Relació amb proveïdors /clients /administració
-Gestió documental i arxiu pròpia de l'activitat
-Múltiples petits temes que van sortint i que en absolut fan d’aquesta tasca algo monòton on sempre s’hagi de fer lo mateix.•
Es demana;:
Familiaritat amb softwares de gestió. -Experiència en la pròpia gestió de les incidències del dia a dia d’una oficina : rel.Lació amb les administracions, proveïdors, clients, gestió dels arxius
Experiència en tasques comptables 3 anys.
Experiència laboral: 15 anys
Preferentment candidat/a de zona Sant Martí. Jornada complerta (o a partir de 6h).Horaris a convenir DL a DV
**Es valorarien tambè capacitats en programes de gestió i manteniment web, disseny gràfic i rotulació
Busquem persona per tasques de gestió comptable (assentaments, liquidacions, declaracions, tancaments) i administrativa/o en el sector de distribució carburants i gestió d'inmobles.
No qualsevol persona. No qualsevol candidatura. No qualsevol proposta.Busquem la persona adequada, en un ambit de confiança les parts ; amb ganes reals de treballar i de fer-se responsable de la càrrega de treball de la gestió administrativa/o i comptable d'una oficina
Ganes REALS de treballar, de portar una oficina, de tenir una posició laboral estable i de fer-se seva aquesta feina
-Vocació REAL per aquesta professió.
Cal:
Coneixements dels principis comptables.
-Persona METÓDICA, ORDENADA, RESOLUTIVA amb la feina. Honestetat, fexible, lleial, confiable i pacient.-Sentit del compromís i la responsabilitat molt desenvolupat per les tasques a desenvolupar -
-Experiència prèvia comptable i de gestió.• Catalá (nivell mig) Capacitat d’organització i rigorositat; capacitat de treball actiu i adaptació : Molta de la tasca s’ha d’acabar duent de forma unipersonal: dins un àmbit de confiança les parts, calen ganes reals de treballar i de fer-se responsable de la càrrega de treball de la gestió administr
-Intendència propia de l’activitat diària de la gestió administrativa/o GLOBAL I COMPTABLE.
-Gestió de facturació amb les aplicacions pròpies del sector/
-Suport a l’activitat.Relació amb proveïdors /clients /administració
-Gestió documental i arxiu pròpia de l'activitat
-Múltiples petits temes que van sortint i que en absolut fan d’aquesta tasca algo monòton on sempre s’hagi de fer lo mateix.•
Es demana;:
Familiaritat amb softwares de gestió. -Experiència en la pròpia gestió de les incidències del dia a dia d’una oficina : rel.Lació amb les administracions, proveïdors, clients, gestió dels arxius
Experiència en tasques comptables 3 anys.
Experiència laboral: 15 anys
Preferentment candidat/a de zona Sant Martí. Jornada complerta (o a partir de 6h).Horaris a convenir DL a DV
**Es valorarien tambè capacitats en programes de gestió i manteniment web, disseny gràfic i rotulació
Busquem persona per tasques de gestió comptable (assentaments, liquidacions, declaracions, tancaments) i administrativa/o en el sector de distribució carburants i gestió d'inmobles.
No qualsevol persona. No qualsevol candidatura. No qualsevol proposta.Busquem la persona adequada, en un ambit de confiança les parts ; amb ganes reals de treballar i de fer-se responsable de la càrrega de treball de la gestió administrativa/o i comptable d'una oficina
Ganes REALS de treballar, de portar una oficina, de tenir una posició laboral estable i de fer-se seva aquesta feina
-Vocació REAL per aquesta professió.
Cal:
Coneixements dels principis comptables.
-Persona METÓDICA, ORDENADA, RESOLUTIVA amb la feina. Honestetat, fexible, lleial, confiable i pacient.-Sentit del compromís i la responsabilitat molt desenvolupat per les tasques a desenvolupar -
-Experiència prèvia comptable i de gestió.• Catalá (nivell mig) Capacitat d’organització i rigorositat; capacitat de treball actiu i adaptació : Molta de la tasca s’ha d’acabar duent de forma unipersonal: dins un àmbit de confiança les parts, calen ganes reals de treballar i de fer-se responsable de la càrrega de treball de la gestió administr