Responsable Màrqueting de Continguts, Barcelona
Empresa
Page Personnel
Provincia
Barcelona
Ciudad
Barcelona
Tipo de Contrato
Tiempo Completo
Descripción
Responsable Màrqueting de Continguts
Perfil buscado (Hombre/Mujer)
Definir estrat gia de continguts a difondre per tal datraure tr fic a la nostra web. Segons estrat gia de m rqueting i pressupost.
Dissenyar el pla m rqueting continguts top of the funnel: Objectius/Canals/ formats/ estil continguts /aliances/calendari. Inclou: pla de xxss genera i elaboració la proposta de col.laboració amb prescriptors internacionals per les tem tiques principals (art/musica/gastronomia/arquitectura)
Pla de continguts a les newsletters b2c
Proposta altres canals digitals i anal gics per arribar al nostre públic
Direcció de lagencia de xarxes socials
Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla
(conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk)
Control del pla: timings i pressupsotos
Proposta de quadre comandament amb ajuda resposable danalitica per a fer seguiment del pla i aplicar millora continua
Coordinació amb equip web, per la consist ncia i efici ncia en la planficiació de i producció de continguts. Visió full funnel.
Indipensable Anglés alt
Oficinas ubicades a Barcelona ciutat
Definir estrat gia de continguts a difondre per tal datraure tr fic a la nostra web. Segons estrat gia de m rqueting i pressupost.
Dissenyar el pla m rqueting continguts top of the funnel: Objectius/Canals/ formats/ estil continguts /aliances/calendari. Inclou: pla de xxss general i elaboració la proposta de col.laboració amb prescriptors internacionals per les tem tiques principals (art/musica/gastronomia/arquitectura)
Pla de continguts a les newsletters b2c
Proposta altres canals digitals i anal gics per arribar al nostre públic
Direcció de lagencia de xarxes socials
Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla
(conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk)
Control del pla: timings i pressupostos
Proposta de quadre comandament amb ajuda resposable danalitica per a fer seguiment del pla i aplicar millora continua
Coordinació amb equip web, per la consist ncia i efici ncia en la planficiació de i producció de continguts. Visió full funnel.
Nova plataforma de continguts que té lambició de convertir-se en el gran referent en la prescripció personalitzada de qu fer a la ciutat, especialment en tots els mbits de la cultura (art, musica, arquitectura, gastronomia..).
Per lexit daquest projecte es clau un pla de difusió de continguts que treballi amb lobjectiu de projectar una imatge determinada de la ciutat i aconseguir tr nsit cap a la web.
Valorable Grau universitari o m ster/post-grau en Marketing / Marketing Digital o similar.
Mínim 7 anys experi ncia en gestió de continguts per grans marques
Gran coneixement en tend ncies de generació i dinamització de continguts
Coneixement i alt inter s per lactivitat i oferta de la ciutat: la seva oferta cultural, el patrimoni i els esdeveniments.
Coneixement i alt inter s per continguts culturals (art, musica, arquitectura, gastronomia..)
Visió estrat gica
Alta sensibilitat creativa
Capacitat per negociar col.laboracions amb prescriptors qualitatius
Habilitat en lus deines digitals i plataformes de difusió, incloent Microsoft Office, WordPress, xarxes socials (Meta, Youtube i Tik Tok) i eines demail m rqueting.
Conexiement de les m triques de analític de marketing digital
Capacitat de treball en equip, liderant el pla de continguts per treballant en col.laboració amb equip creatiu, equip web i equip marketing operatiu/serveis de marketing
Perfil proactiu, amb iniciativa
Angl s fluid escrit i parlat
Marketing,
Perfil buscado (Hombre/Mujer)
Definir estrat gia de continguts a difondre per tal datraure tr fic a la nostra web. Segons estrat gia de m rqueting i pressupost.
Dissenyar el pla m rqueting continguts top of the funnel: Objectius/Canals/ formats/ estil continguts /aliances/calendari. Inclou: pla de xxss genera i elaboració la proposta de col.laboració amb prescriptors internacionals per les tem tiques principals (art/musica/gastronomia/arquitectura)
Pla de continguts a les newsletters b2c
Proposta altres canals digitals i anal gics per arribar al nostre públic
Direcció de lagencia de xarxes socials
Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla
(conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk)
Control del pla: timings i pressupsotos
Proposta de quadre comandament amb ajuda resposable danalitica per a fer seguiment del pla i aplicar millora continua
Coordinació amb equip web, per la consist ncia i efici ncia en la planficiació de i producció de continguts. Visió full funnel.
Indipensable Anglés alt
Oficinas ubicades a Barcelona ciutat
Definir estrat gia de continguts a difondre per tal datraure tr fic a la nostra web. Segons estrat gia de m rqueting i pressupost.
Dissenyar el pla m rqueting continguts top of the funnel: Objectius/Canals/ formats/ estil continguts /aliances/calendari. Inclou: pla de xxss general i elaboració la proposta de col.laboració amb prescriptors internacionals per les tem tiques principals (art/musica/gastronomia/arquitectura)
Pla de continguts a les newsletters b2c
Proposta altres canals digitals i anal gics per arribar al nostre públic
Direcció de lagencia de xarxes socials
Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla
(conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk)
Control del pla: timings i pressupostos
Proposta de quadre comandament amb ajuda resposable danalitica per a fer seguiment del pla i aplicar millora continua
Coordinació amb equip web, per la consist ncia i efici ncia en la planficiació de i producció de continguts. Visió full funnel.
Nova plataforma de continguts que té lambició de convertir-se en el gran referent en la prescripció personalitzada de qu fer a la ciutat, especialment en tots els mbits de la cultura (art, musica, arquitectura, gastronomia..).
Per lexit daquest projecte es clau un pla de difusió de continguts que treballi amb lobjectiu de projectar una imatge determinada de la ciutat i aconseguir tr nsit cap a la web.
Valorable Grau universitari o m ster/post-grau en Marketing / Marketing Digital o similar.
Mínim 7 anys experi ncia en gestió de continguts per grans marques
Gran coneixement en tend ncies de generació i dinamització de continguts
Coneixement i alt inter s per lactivitat i oferta de la ciutat: la seva oferta cultural, el patrimoni i els esdeveniments.
Coneixement i alt inter s per continguts culturals (art, musica, arquitectura, gastronomia..)
Visió estrat gica
Alta sensibilitat creativa
Capacitat per negociar col.laboracions amb prescriptors qualitatius
Habilitat en lus deines digitals i plataformes de difusió, incloent Microsoft Office, WordPress, xarxes socials (Meta, Youtube i Tik Tok) i eines demail m rqueting.
Conexiement de les m triques de analític de marketing digital
Capacitat de treball en equip, liderant el pla de continguts per treballant en col.laboració amb equip creatiu, equip web i equip marketing operatiu/serveis de marketing
Perfil proactiu, amb iniciativa
Angl s fluid escrit i parlat
Marketing,