Responsable de facturació i compres – torn seguit


Empresa
 Netgar
Provincia
 Gerona
Ciudad
Olot
Tipo de Contrato
 Cualquiera
Descripción
? Vols liderar el teu propi departament? Uneix-te a nosaltres com a Responsable d’Administració i Compres!



Descripció:

Busques una oportunitat que et permeti créixer professionalment i, alhora, gaudir d’un bon equilibri amb la teva vida personal?

En la nostra empresa de serveis, volem incorporar una persona amb experiència en administració i compres, amb ganes de liderar i aportar noves idees.



Les teves principals funcions seran:



Gestió integral de facturació, cobraments i pagaments.

Coordinació de compres i aprovisionament.

Negociació i seguiment amb proveïdors.

Elaboració d’informes econòmics i suport directe a direcció.

Desenvolupar i fer créixer el departament d’administració i compres.



El perfil que busquem:



Titulació en Administració i Finances, ADE o similar.

Experiència en administració, facturació i compres.

Coneixements d’ofimàtica i eines de gestió.

Capacitat d’organització, dots comercials i orientació a resultats.



Què oferim:

? Bon ambient de treball.

? Horari intensiu per afavorir la conciliació familiar.

? Liderar i desenvolupar el teu propi departament.

? Formació constant per seguir creixent.

? Estabilitat laboral i salari competitiu.
Regresar
Al enviar este formulario certifico que acepto los Terminos de Uso

 

Empleos más buscados

Ubicaciones Frecuentes